luni, 27 iunie 2011

M-a facut mama functionara

M-a facut mama functionara si toata lumea ma vorbeste ba ca sunt nepoliticoasa, ba ca fac pe plictisita. E drept, uneori sunt mofturoasa, dar cui ce-i pasa? Poate am si eu necazuri, poate seful nu ma mai plateste, eu de ce sa nu am dreptul ca uneori sa fiu cu capsa pusa? Stau cuminte si cu fata trasa pe dupa ghiseu si-i aliniez pe toti, sa stea la rand, sa astepte cu rabdare ore-n sir pana cand sa-i pot trimite la un alt ghiseu, ca vezi bine, prostii s-au aliniat din nestiinta.

M-a facut mama functionara si sunt mandra de isprava. Desi am si eu necazuri, stau pe baricade si, cu inima “vioaie”, imi astept clientii sa-i mai pun la punct o data. Unii sunt batrani si ma enerveaza ca nu pricep si ma intreaba; altii sunt mai tineri si, la fel, pun intrebari si cer detalii. Ce mai? Sunt atat de ocupata si oamenii ma agaseaza prin prezenta lor buimaca, asteptand sa le zambesc, sa le spun o vorba buna, sa-i indrum, sau poate doar sa le vorbesc pe un ton normal, firesc.
P.S. Orice asemanare cu personajele din realitate este pur intamplatoare, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu