luni, 23 iulie 2012

Din jurnalul unei mame





Azi imi doresc sa fiu o mama perfecta, o mama ideala; poate nu o sotie perfecta, poate nu o iubita perfecta, dar o mama perfecta... Azi imi propun sa fiu acea mama al carei portret robot il poti gasi doar in reviste si-n carti si asta, doar daca le aduni pe toate si le aranjezi ca piese colorate ale unui puzzle.


Azi imi doresc sa fiu mama pentru ca, astfel, voi simti cum e sa fii un mic Dumnezeu pe care un intreg micro - univers se bazeaza, voi avea mana libera la a-mi institui propriile reguli … azi imi doresc sa fiu o mama perfecta. Si intregul meu univers, si insasi viata mea, TOTUL va fi reprezentat doar de el, copilul – rezultat al creatiei mele.

Azi am fost chiar intrebata cu privire la viitorul meu rol de soacra... dar azi ar fi inutil sa imi doresc ori sa-mi propun a fi o soacra perfecta. Ar fi prea devreme.

Azi insa imi propun sa fiu o mama adorabila... imi iubesc copilul mai mult decat viata insasi. Iar copilul meu ma va iubi asa cum nu a mai iubit pe nimeni, imi va ramane dator pentru tot ceea ce ii voi fi oferit si va ramane vesnicul meu prieten.

Azi imi doresc sa imi implinesc adevarata menire, sa fiu o mama perfecta. Maine, in schimb, maine voi spune tuturor ca voi fi o soacra de temut si-mi voi institui propriile reguli. Desigur, iubirea copilului meu va fi fiind asigurata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu